איך למנוע התפשטות שריפה ?

איך למנוע התפשטות שריפה ?

השריפה היא אחד אסונות מהטבע הגדולים ביותר הקיימים היום. כאשר השריפה מתפשטת, היא "לא רואה בעיניים" וגורמת להרס מסביב. גילוי מוקדם של השריפה וכיבויה יכול להציל חיים, ולכן במוסדות, במפעלים ובמקומות רבים אחרים מותקנות מערכות גילוי וכיבוי אש. חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ מספקת את המערכות האלה ומתקינה אותן, תוך שהיא מעסיקה עובדים מקצועיים בלבד אשר עברו הכשרה מיוחדת.

מה עושים כשהשריפה פורצת ?

אחד מבין הכללים החשובים ביותר למניעת התפשטותה של האש הוא למנוע את המגע שלה עם חומרים אחרים. זהו אחד הדברים שעושה מערכת גילוי וכיבוי של אש – ברגע שהיא מבחינה בשריפה היא מפעילה קצף או מים באופן אוטומטי. מעבר לכך, אלה כמה כללים לכיבוי שריפה:

  • מונעים מהחמצן להגיע לאש – כאשר פורצת שירפה, נסו בכל דרך "לחנוק" את האש ולמנוע ממנה לקבל חמצן. ניתן לעשות זאת באמצעות פרישת סמיכה על מקור האש ו"חניקתה" או שפיכת מים. זכרו כי אם אינכם מצליחים להשתלט על הדליקה, אל תנסו לכבות אותה בכוחות עצמכם. קראו למכבי האש.
  • מונעים מהחומר להגיע לנקודת ההתלקחות – חומר יכול להתלקח הטמפרטורה מסוימת, ולכן ניתן לצנן אותו באמצעות שפיכת מים ובכך למנוע את הדליקה.
  • להרחיק חומרים – חשוב להרחיק מהאש חומרים דליקים המצויים בסביבה: ניירות, אצטון, בקבוקי כוהל ועוד.
  • מתיזים חומרים מיוחדים – חומרים אלה שמורים לאנשי מקצוע כמו מכבי אש. באמצעות שימוש במטפי כיבוי יכולים אנשי מקצוע אלה להשתלט על האש.

הקורס שעושה את כל ההבדל

כדי להתקין מערכות גילוי וכיבוי אש נדרשים אנשי המקצוע לעבור קורס מיוחד. בקורס זה עוברים את כל ההכשרה הנחוצה כדי להתקין את המערכות המשוכללות. כך לדוגמה, המשתתפים בקורס ייחשפו לסוגים שונים של גלאי עשן ועש, ילמדו לטפל בתקלות נפוצות הנוצרות במערכות בתוך מבנה וגם בתנאי שטח וילמדו על התקנים השונים הנחוצים כדי להתקין את המערכות במקצועיות. קורס זה משדרג את הידע המקצועי של הלומדים ומעניק להם את היכולת להתמודד עם בעיות מורכבות או לבצע בדיקה תקופתית של מערכות לגילוי עשן ואש, בהתאם למה שנדרש לפי החוק.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לייעוץ חינם חייגו – 077-4201204

י.מ.מ גילוי אש בע"מ – חושבים אחרת

 כל הזכויות שמורות לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר