איך מתקינים מערכת לגילוי פריצת שריפה ?

איך מתקינים מערכת לגילוי פריצת שריפה ?

התראה מוקדמת על פריצתה של שריפה בתוך מבנה יכולה להציל חיים. משום כך, מוסדות שונים מתקינים מערכת גילוי אש מתקדמת כדי להתריע בשעת סכנה. מדובר במערכת אלקטרונית אשר יכולה לשלוח התראה על דבר הסכנה לגורמים הרלוונטיים. חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ  מתקינה מערכות איכותיות, תוך עמידה בכל התקנים הרלוונטיים, תכנון המערכת לפרטי פרטים וביצוע בדיקה יסודית לאחר ההתקנה. העבודה מתבצעת באמצעות אנשי מקצוע מיומנים שעברו הכשרה מיוחדת.

אופן ההתקנה

בשלב הראשוני, איש מקצוע מבקר בשטח ובוחן את המבנה שבו יש צורך להתקין מערכת גילוי אש: באיזה סוג מבנה מדובר? היכן ניתן למצוא את נקודות הגילוי הטובות ביותר? בשלב זה מתייעצים גם עם יועץ לענייני בטיחות. בשלב השני מתבצע תכנון מפורט ומדוקדק של המערכת – היכן היא תוצב? מי יהיה אחראי על תפעולה? לאחר מכן, מתקינים את המערכת תוך עמידה בכל תקני הבטיחות הרלוונטיים.

בסיום התהליך, המערכת מוכנה וכעת יוכל הלקוח להיות סמוך ובטוח כי המערכת תפעל ברגע אמת. על כל פנים, חברה מקצועית תמיד תציע שירותי תמיכה טכנית לכל מקרה. נוסף על כך, חשוב לבצע בדיקה תקופתית של המערכת כדי לוודא שהיא אכן תוכל לפעול במקרה שבו תפרוץ דליקה.

לבחור את המערכת הנכונה

בשוק קיימות מערכות גילוי אש רבות, והסוד הוא לדעת לבחור את המערכת הנכונה ביותר. אם הקמתם לאחרונה משרד חדש או שעברתם למקום עבודה חדש ואתם מעוניינים להתקין מערכת משוכללת, כדאי לפנות לחברה מיומנת ומנוסה בתחום. אז לפני שאתם מתנפלים על רשת האינטרנט בחיפוש אחר חברות המציעות מערכות גילוי עשן ואש ובוחרים את התוצאה שעולה בגוגל, כדאי לבדוק לעומק מה הן מציעות.

חשוב לבחון האם החברה עובדת לפי התקנים והאם יש לה ניסיון רב בתחום. כמו כן, אם יש לכם חברים טובים שעברו התקנה של מערכות לגילוי אש זה הזמן להתייעץ עמם. ייתכן שהם יוכלו להמליץ על חברה טובה ומקצועית אשר תדאג להגן על המבנה ועל השוהים בו במקרה של דליקה. כך או כך, בדקו היטב את האפשרויות העומדות בפניכם כדי להגיע להחלטה הנכונה.

 

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לייעוץ חינם חייגו – 077-4201204

י.מ.מ גילוי אש בע"מ – חושבים אחרת

 כל הזכויות שמורות לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר