מערכות כריזה ואזעקה

מערכת כריזה

מערכות כריזה ואזעקה הינן מערכות המאפשרות חיבור של מספר רמקולים ורמקולי שופרים, המשמשים להעברת הודעות ואזעקות במצבי חירום, במרחב גדול. לצד מערכות אחרות המופעלות במצבי חירום כגון שריפות, קריסות, נפילות (לצערנו מצב מוכר בארץ), מערכות אלו מדווחות בזמן אמת על מצבי חירום ומאפשרות פינוי מהיר ויעיל יותר של המבנה, במטרה להציל חיים.

מערכות כריזה ואזעקה יצילו חיים

בעבר, מערכות כריזה ואזעקה הותקנו בעצם כשתי מערכות נפרדות, כאשר כל אחת הופעלה בנפרד ולעיתים גם היה צורך בתפעול ידני. כיום המצב שונה, ולא רק שהמערכות אוחדו לכדי מערכת אחת יעילה, אלא שמדובר במערכות אוטומטיות הרגישות לטמפרטורות גבוהות, ועצמאיות לחלוטין כך שברגע שהטמפרטורה מטפסת לגבהים מחשידים, מופעלת אזעקה וכריזה הקוראת לפינוי מהיר של המבנה.

מערכות הכריזה מתחלקות לשני סוגים, בהתאם לתקנים הישראליים:

  • מערכת המותאמת לתקנים 160 ו-160.1. תקנים אלו אינם מחייבים בדיקת מעבדה מוסמכת, אלא אישור מטעם המתקין, להתקנת המערכת בהתאם לתקן.
  • מערכת המותאמת לתקן 1220 חלק 3. מערכות אלו מחייבות בדיקת מעבדה מוסמכת מטעם מכון התקנים. מערכות אלו משלבות גילוי עשןוכריזה, כך שבזמן אזעקת אש נשמעת כריזה המנחה את השוהים במבנה, לצאת ממנו במהירות.
 

בטיחות כערך עליון

הבעיה היא, שכמו בכל שוק אחר, גם שוק מערכות האזעקה והכריזה מורכב מחברות רבות שעלולות להתגלות כלא מקצועיות. אנו בי.מ.מ גילוי אש בע"מ מתחייבים למקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ולמערכות כיבוי אש מהמשוכללות והטובות בשוק! הצוות שלנו יגיע עד אליכם, יסרוק את השטח על מנת לאתר נקודות אסטרטגיות בהן יוצבו המערכות בעתיד. לאחר מכן יתקינו את המערכות בנקודות שנבחרו, ובהמשך גם ידאגו לבצע בדיקות תקופתיות על מנת לוודא שבכל זמן – אתם תהיו מוגנים ובטוחים. צרו קשר עוד היום עם י.מ.מ גילוי אש בע"מ, ותרשו לעצמכם להרגיש הכי בטוחים בעולם.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לייעוץ חינם חייגו – 077-4201204

י.מ.מ גילוי אש בע"מ – חושבים אחרת

 כל הזכויות שמורות לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ
מערכת כריזה
בכל מפעל בו עובדים או מבקרים אנשים רבים, יש צורך בהתקנת מערכת כריזה מיוחדת למטרות שונות. בנוסף להעברת הודעות מידע שגרתיות כגון מבצעי סופרמרקט, הודעות לנוסעי חברות תעופה בשדה התעופה וכדומה, למערכות הכריזה חשיבות רבה בכל נושא חירום כמו שריפה, קריסת מבנה או אירוע ביטחוני. כאשר אתם מתקינים מערכות כריזה, חשוב כי ההתקנה והציוד היו איכותיים ואמינים. במקרה זה חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ היא הכתובת עבורכם. חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ עובדת עם הציוד הכי אמין בשוק, ודואגת להתקנה מקצועית העומדת בכל התקנים המחמירים ביותר.
לחץ כאן

מהן מטרות מערכת כריזה בכל עסק ?

במצבים בהם פועלות מערכות כריזה, זהו למעשה האמצעי היחיד שבאמצעותו אנשי אבטחת האתר יכולים לכוון את ציבור הנוכחים באתר. לא משנה אם הנוכחים הם אנשים שמכירים את המקום, כמו מפעל או מקום עבודה אחר. במצבי קיצון, גם העובדים המנוסים ביותר נוטים לאבד עשתונות, לשכוח הוראות בטיחות וכיווני יציאה. בטח ובטח כשאתם נמצאים במקום אקראי, כגון בקניון או בית חולים. באמצעות מערכת כריזה ניתן לכוון את הקהל ליציאות חירום, להתרחק משריפה או אירוע ביטחוני ולשדר הודעות נכנסות למניעת התנהגות היסטרית, ובמקביל גם להעביר עדכונים לשירותי האבטחה.
לחץ כאן

מערכת כריזה הן חלק ממערכת ההגנה

שירות הכבאות בישראל עורכים בכל עת בדיקה בכל מוסד ציבורי או פרטי בו מתאספים מספר רב של אנשים. בבדיקות אלו נבדקים כמובן כל המרכיבים של מערכת מיגון האש של המתקן. ארונות כיבוי ותכולתם, מטפים, צנרת ספרינקלרים ומשאבות מים, מכשירי פליטת עשן וחלונות הנפתחים בעת שריפה, מערכת גילוי עשן ועוד. ללא תקינות כל המרכיבים הללו, המתקן אינו יכול לקבל רישיון עסק מהרשויות המקומיות. חוות דעת אלו נדחות גם עם מערכת כריזה אינה תקינה משום שהיא חלק בלתי נפרד מהמנגנון איתו עובדים הממונים בכל מוסד במצבי חירום קשים. כמובן שכל ציוד שנכנס למערכות כריזה אמינות חייב להיות מקצועי, שכן מערכות כריזה נכונות שתוכננו על ידי אנשי מקצוע יכולות להציל חיים במקרים רבים, וזה קרה פעמים רבות בעבר. להתקנת מערכות כריזה אמינות ואיכותיות, צרו קשר עם חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ, המומחים בתחום!
לחץ כאן
הקודם
הבא
מערכת כריזה

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר