ביטחון ובטיחות הינם ערכים עליונים בכל מקום בחיינו; בעבודה, בבית הפרטי, או בשטחים ציבוריים אחרים. לשם כך, מותקנות מערכות גילוי וכיבוי אש משוכללות שמטרתן להגן ולהציל חיים. מערכות אלו מופעלות כאשר החיישנים שלהן חשים בעשן הנוצר בתוך המבנה, או כאשר הטמפרטורה עולה בצורה מחשידה. המערכות מתריעות בפני באי המבנה על השריפה, ומאפשרות פעולה מהירה של פינוי המבנה ואזעקת הכבאים למקום האירוע.

חומרי הבעירה להם יגיבו מערכות גילוי וכיבוי אש

התקנת מערכות כיבוי אש הינה חובה בכל מבנה; ציבורי או פרטי. את ההתקנה יבצעו אנשי מקצוע של חברה המתמחה בכך, שכן כמובן אינכם מעוניינים להשאיר את העבודה בידיים לא מקצועיות. בתחילה, יגיע הצוות אל היעד, ויבדקו את השטח על מנת לתכנן את המיקומים האסטרטגיים של המערכת. כמו כן חברה אמינה תפעל בהתאם לתקנים המחמירים ביותר, ולאחר ההתקנה גם תדאג לתחזוקת שוטפת של המערכת.

המערכות המשוכללות יגיבו בדרך כלל לאחד מהפרמטרים המרכיבים את מה שאנו נוהגים לקרוא לו – משולש הבערה:

  • טמפרטורה גבוהה מאוד, או נקודת ההתקלחות שהיא הטמפ' הנמוכה ביותר שבה חומר יידלק.
  • חומרים דליקים כגון פחם, שמן, גז, אלכוהול, דלק ועוד.
  • להפתעתם של רבים, גם חמצן הינו חומר דליק. הרשו לנו להסביר – על מנת להתפשט, להתרחב ו"לנשום", גם הלהבות זקוקות לחמצן. מסיבה זו, בחדרי מכונות מומלץ שלא להשתמש במים כדי לנסות ולכבות את האש, מכיוון שהמים מתפרקים לגזים בטמפ' גבוהה מידי, מה שבעצם מלהיט אף יותר את האש.
 

המערכות של י.מ.מ גילוי אש בע"מ מצילות חיים

אנו בחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ שמים את הבטיחות שלכם כערך עליון. עובדה זו הביאה אותנו לעבוד בהתאם לתקנים החמורים ביותר, על מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, ואת המוצרים האיכותיים והמתקדמים ביותר אשר ימנעו, יאתרו ויכבו את השריפות במקרי חירום. צרו עמנו קשר במידה וגם אתם מעוניינים לשדרג את רמת הבטיחות בחייכם.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לייעוץ חינם חייגו – 077-4201204

י.מ.מ גילוי אש בע"מ – חושבים אחרת

 כל הזכויות שמורות לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר