אילו עזרים מיועדים לכיבוי אש ?

אילו עזרים מיועדים לכיבוי אש ?

אחד הפחדים הכי גדולים שלנו כבני אדם, הוא מידת ההיתכנות שלנו להיקלע לצרות. אחת הצרות היותר מפחידות בעולמנו, היא שריפה. למזלנו, כיום קיים ציוד כיבוי אש מתקדם המותקן בכל בניין מגורים פרטי, מבנה ציבורי, ועוד. מטרתו של הציוד המתקדם הינה לעכב את האש לפחות עד בואם של הכבאים המומחים, בשאיפה להשתלט על השריפה לגמרי אם ניתן.

אפשרויות רבות של ציוד ואביזרים לכיבוי אש

על פי התקנות, בכל בניין – ציבורי או מגורים, חייב להימצא ציוד לכיבוי אש. עם הטכנולוגיה שהלכה והתפתחה, התפתחו גם פתרונות כיבוי מגוונים:

  • ברז כיבוי אש – יוצבו בדרך כלל ברחובות הערים הגדולות ובקרבת מבנים. חשוב לציין, כי על מנת שבית עסק יוכל לקבל אישור כיבוי אש, יהיה חייב להציב אחד כזה בכניסה לבית העסק. הברזים תמיד יהיו צבועים באדום, על מנת להתבלט בשעת חירום.
  • מטף לכיבוי אש – ישנם שני סוגים של מטפים: מטפי קצף, וכאלו המלאים בגז לכיבוי שריפות (פחמן דו חמצני) או אבקה. קיימת חובת בדיקה אחת לשנה לטיבם של המטפים, ולמלא אותם בחומר כיבוי במידת הצורך.
  • צינורות – הצינורות מתחברים אל רכבי הכיבוי של הכבאים, או אל ברז הכיבוי הממוקם בתוך המבנה. גם כאן קיימת חובת בדיקה תקופתית, זאת על מנת למנוע תקלות אפשריות בעתיד והחמרת מצבי חירום במידה שחלילה, הצינורות ייצאו מכלל שימוש.
  • גלגלוני כיבוי – צינורות גמישים העשויים גומי או PVC וניתן למצוא אותם במקומות ציבוריים רבים.

בטיחות בכל מקום – רק עם הציוד המתקדם של י.מ.מ גילוי אש בע"מ

אנו בחברת י.מ.מ גילוי וכיבוי אש מציעים ציוד כיבוי אש איכותי העומד בכל התקנים המחמירים ביותר, ועומדים לשירותכם להתקנת הציוד במשרד החדש, או בבית העסק שלכם. אנו מבצעים גם בדיקות תקופתיות על מנת לוודא שהציוד אכן תקין. אל תוותרו על הבטיחות שלכם, צרו לעצמכם סביבה בטוחה עם הציוד המתקדם של י.מ.מ גילוי אש בע"מ.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לייעוץ חינם חייגו – 077-4201204

י.מ.מ גילוי אש בע"מ – חושבים אחרת

 כל הזכויות שמורות לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר