אישור כיבוי אש לעסק

אישור כיבוי אש לעסק – י.מ.מ בע"מ

אישור כיבוי אש לעסק, נדרש למגוון רחב של עסקים. בלעדיו לא יוכל העסק לקבל רישיון עסק עבור הרשות המקומית. האישור ניתן על פי דרישות הרשות הארצית לכבאות והצלה. בכל סוג עסק יש דרישות ספציפיות בהן יש לעמוד. חברת "י.מ.מ גילוי וכיבוי אש" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

אישור כיבוי אש לעסק – חיוני לבטיחות

אישור כיבוי אש לעסק, נועד אמנם להסדרת כל ההליכים הבירוקרטיים במטרה לקבלת הרישיון, אבל הוא חשוב מאוד להסדרת כל נושא ההגנה מפני התלקחויות אש, כולל כמובן התקנת אמצעי כיבוי אש נדרשים למקרי שריפות. התהליך לקבלת האישור נעשה במספר שלבים. ראשית, ייערך ביקור של יועץ בטיחות אש באתר במקום. על פי הדרישות והמצב הוא יכין תכנית בטיחות המותאמת לדרישות נציב כבאות ראשי. ההנהלה מבצעת את ההתאמות הנדרשות כולל התקנת כל המערכות אשר אמורות להיבדק במסגרת האישור. בהמשך ייערך דו"ח מפורט המציין את המענה לדרישות הכולל גם מפרט המוגש כולל תוכניות הנדסיות של האתר, תיאור מקיף של ציוד כיבוי האש, מפרט מערכת גילוי אש ועשן, פתחי מילוט ויציאות חירום, פירוט מבנה לוחות החשמל הקיימים באתר ופרטים נוספים נדרשים.

ביקורת ואישור

השלב הבא הינו ביקור של מפקח מטעם רשות הכבאות וההצלה בנכס. במידה והכל תקין יקבל העסק את האישור, ובמידה ועדיין קיימים ליקויים הוא יידרש לתקנם לטובת ביקור חוזר ומשלים. צריך לציין, כי על אי מתן אישור ניתן לערער. יש לציין עוד, כי לא כל עסק חייב באישור כזה ויש צורך לבדוק את הוראות החוק הרשמיות בנושא. היות והתהליך מעט מורכב, יש צורך להתכונן אליו היטב כולל הכנת כל התוכניות והמסמכים הנדרשים.

שירות מקצועי

חברת י.מ.מ גילוי וכיבוי אש הינה בעלת מוניטין בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. מנהליה הראשיים ומנהלי המחלקות בה הינם בעלי הסמכה מתאימה וברשותם ידע עשיר וניסיון מצטבר. כל אלו מגיעים מלימודים וממתן שירותים מוצלחים לעסקים רבים ומגוונים לאורך השנים. השירות מקיף וכולל ייעוץ, הדרכה, ליווי מול הרשויות, פיקוח על ועוד.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לייעוץ חינם חייגו – 077-4201204

י.מ.מ גילוי אש בע"מ – חושבים אחרת

 כל הזכויות שמורות לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ
אישור כיבוי אש
במסגרת האישורים הנדרשים לקיומו וקבלת רישיון העסק, נדרש העסק לעמוד בשורה של תקנות בטיחות אש מטעם שירות הכבאות וההצלה המתייחסות ליכולת העסק לטפל בהתפרצות פוטנציאלית של שריפה. אם יקבע שהעסק עומד בתקן שנקבע על ידי מכבי האש - יינתן לו אישור כיבוי אש לעסק אותו יש לחדש בהתאם לאופי העסק והמסחר המתקיים שם. כמו כן, מדובר באישור העומד לנגד עיניו של כל בעל עסק, שכן ההשלכות של היעדרותו חמורות, ועלולות אף לפגוע קשות בעסק, ולעיתים אף לגרום לו נזק בלתי הפיך, לאור תביעות והפסדים אשר יכולים לנבוע משריפה. חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ ישמחו לעמוד לשירותכם ולבצע עבורכם את בדיקת הנאותות ההכרחית לקבל האישור המיוחל.
לחץ כאן

אישור כיבוי אש לעסק ודיווח לחברות ביטוח

על בסיס זה, סיבה נוספת המצדיקה את הצורך בקבלת אישור כיבוי אש לעסק היא דרישת חברות ביטוח רבות שאינן מוכנות לבטח ולכסות את העסק במידה והתביעה תתקבל, אם אין לעסק תעודה המאשרת כי העסק מוגן באופן מירבי מקיומה של שריפה והפסדים נלווים.
לחץ כאן

מה כלול באישור המעיד על כך שניתן לחברה היתר לכיבוי שריפה?

בנוסף לכך, על מנת לקבל אישור כיבוי אש לעסק וביטוח נלווה, על בית עסק לערוך בדיקה מטעם גורם מוסמך אשר יוודא כי כל מערכות מיגון האש הקיימות בעסק פועלות, ביניהם, כיבוי אש אוטומטי בגז, גלאי עשן, מטפים, ספרינקלרים, מנדפים, לוחות חשמל ועוד. כמו כן, לאחר זיהוי ליקויים פוטנציאליים ותיקונם במידת הצורך, אותו גורם מורשה יעביר את התוצאות באמצעות מסמך המכונה דו"ח אישור אש סטנדרטי לעסקים לגורמים הרלוונטיים, כלומר חברת הביטוח בה מבוטח העסק, וכן למכבי האש וההצלה. זאת על מנת להבטיח שבעל העסק יוציא אישור בטיחות בעסק על מנת שהעסק יוכל לפעול כחוק ובתקני בטיחות האש שלו ללא החשש הנלווה לסכנת שריפה.
לחץ כאן

כל כמה זמן צריך לחדש את האישור?

לעתים קרובות מדובר בשאלה באיזו תדירות בעל עסק צריך לערוך בדיקת בטיחות אש ולחדש את היתר הכיבוי שלו, שכן לכל עסק מאפיינים ייחודיים המגבירים או מקטינים את הצורך והסיכון הקיים במסחר זה להתרחשות נזק שנגרם מאש. כך, שירות הכבאות וההצלה קובע לכל מפעל באיזו תדירות עליו לערוך בדיקה ובעקבות כך להוציא מעשה כיבוי שריפה סטנדרטי, כאשר מפעלים מסוימים מחויבים לעשות זאת אחת לחצי שנה, בעוד שאחרים מדי שנה. אז אם אתם בעלי עסק שדורש היתר כזה, חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ כאן במיוחד בשביל זה!
לחץ כאן
הקודם
הבא
אישור כיבוי אש לעסק

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר