מתי מופעלת מערכת לכיבוי שריפות ?

מתי מופעלת מערכת לכיבוי שריפות ?

אם אתם מחפשים חברה מקצועית העוסקת בייעוץ, ביטחון והתגוננות מפני האש, י.מ.מ גילוי אש בע"מ היא חברה מיומנת ומנוסה המציעה מערכות גילוי וכיבוי אש באיכות גבוהה, מערכות אשר יוכלו לסייע לכם בזמן אמת. החברה מספקת ציוד עמיד בהתאם לכל התקנים שנקבעו בישראל, ציוד נייד המתאים לדרישות המבנה וכדומה. המערכות מותקנות על ידי טכנאים מיומנים אשר עברו הכשרות מיוחדות על ידי גורמים שונים בישראל. כי כאשר מדובר בביטחון, בחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ אין מקום לפשרות.

ממה נוצרת שריפה ?

מערכת גילוי וכיבוי אש מופעלת במקרה שבו היא מבחינה בהיווצרותו של עשן בתוך המבנה, או בתנאי טמפרטורה גבוהים מאוד. מערכות גילוי וכיבוי אש מתריעות בפני העובדים בבניין על השריפה, וכך ניתן לבצע פינוי מהיר שיכול להציל חיים רבים. המערכות לגילוי חשמל מותאמות למשולש הבעירה המסכם את המרכיבים הדרושים להיווצרותה של שריפה:

  • חמצן – בדומה לבני האדם, גם האש זקוקה לחמצן כדי "לנשום" ולהתפשט. מסיבה זו, במקומות כמו חדרי מכונות כיבוי באמצעות מים עלול רק להגביר את היווצרותה של השריפה. זאת משום שהמים מתפרקים לגזי חמצן ומימן בטמפרטורה שהיא מעל 1,400 מעלות ובכך עלולים לגרום לשריפה גדולה אף יותר.
  • חומרי בעירה – אלה יכולים להיות החומרים הדליקים המוקפים סביבנו: פחם, שמן, עץ, מגנזיום, גז בישול, אלכוהול, דלק או נפט.
  • החום שעושה את ההבדל – כדי שתיווצר דליקה החומרים צריכים להגיע לטמפרטורה מסוימת. כך לדוגמה, נקודת ההתלקחות (הטמפרטורה הנמוכה ביותר שבה חומר כלשהו יכול להידלק) של נייר היא 233 מעלות צלסיוס, בעוד נקודת ההתלקחות של מימן היא 571 מעלות.

סוף מעשה במחשבה – מתקינים מערכות מונעות

מערכות גילוי וכיבוי אש הן מערכות משוכללות אשר יכולות להציל חיים ברגע שבו פורצת דליקה בתוך מבנה. אם אתם מעוניינים להבטיח את ביטחונם של העובדים ושל הסובבים אתכם, חשוב למצוא חברה מיומנת ומקצועית המספקת מערכות איכותיות וטובות. משום כך, כדאי לאסוף המלצות לפני שאתם פונים לחברת בטיחות. אלה יכולים להיות חברים טובים שהתקינו מערכות משוכללות ויכולים להמליץ על חברה טובה או גולשים באינטרנט שנהנו משירותיה של חברה מקצועית. על כל פנים, חשוב לוודא כי החברה עומדת בכל התקנים הדרושים.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לייעוץ חינם חייגו – 077-4201204

י.מ.מ גילוי אש בע"מ – חושבים אחרת

 כל הזכויות שמורות לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר