ציוד כיבוי אש

זה יכול לתפוס אתכם בכל מקום – באמצע העבודה במשרד, בהמתנה לתור לקבלת שירותים ציבוריים או בסיומו של יום עבודה. כשפורצת אש בתוך המבנה, ציוד כיבוי אש הוא שיעזור להציל את המצב, הציוד אשר יוכל לעכב את השריפה עד בוא הכבאים. חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ מציעה ציוד איכותי שעבר בדיקה מקיפה ועומד בכל התקנים הדרושים. אז אם הקמתם בשעה טובה משרד חדש, חשוב להזמין את הציוד הדרוש.

ציוד כיבוי אש – מה הוא כולל ?

ציוד לגילוי וכיבוי אשר הוא ציוד חשוב שצריך להימצא בכל בניין – בין אם מדובר בבניין מגורים ובין אם מדובר בבניין משרדים. אלה כמה מבין הפרטים הרלוונטיים:

  • מטף לכיבוי אש – המטפים מגיעים על פי רוב בשני גדלים: 3 ו-6 קילוגרמים. קיימים סוגים שונים של מטפים: מטפים המלאים בגז לכיבוי שריפה (פחמן דו חמצני, הלון), אבקה או מטפים הכוללים קצף. חשוב לבדוק את המטפים אחת לשנה ולבצע מילוי של חומר הכיבוי. כאשר מדובר בגזל, יש צורך למלא אותו לאחר 12 שנה, ואילו חומר כמו אבקה יש צורך למלא לאחר 6 שנים.
  • צינורות כיבוי – צינורות אלה מתחברים אל רכבי הכיבוי או אל ברז הכיבוי בתוך הבניין. צינורות אלה נוטים להבלות לאורך השנים, ולכן חשוב לבצע בדיקה תקופתית.
  • גלגלוני כיבוי – גלגילונים אלה הם חלק בלתי נפרד מתוך ציוד כיבוי אש. אלה צינורות גמישים שעשויים מחומר גומי או PVC. צינורות אלה מצויים בכל במקומות רבים: בתי מלון, בתי כנסת, בתי ספר, מוסדות לימוד להשכלה גבוהה או תעשיות ומחסנים שבהם מצויים חומרים מסוכנים.

ציוד כיבוי אש מסייע במקרי חירום

ציוד כיבוי אש יכול לסייע לכם להציל חיים בזמן אמת. כאשר פורצת שריפה בתוך הבניין, יש צורך לנסות לאתר את מקורה ולכבות אותה במהירות האפשרית לפי שהיא תתפשט באמצעות הציוד המשוכלל. כמו כן, אסור להתיז מים על מכשירי חשמל המחוברים לחשמל או להתעכב כדי להציל חפצים יקרים. אם אינכם יכולים להשתלט על האש, חפשו את היציאה הקרובה מהמבנה והזעיקו את מכבי האש. אם אינכם יכולים לצאת מהמבנה, חפשו מקום שיש בו אוויר נקי, כדי שתוכלו להחזיק מעמד עד בוא הכבאים.

ציוד לעסק ולבית

בכל מקום ובכל רגע נתון יכולה להיגרם שריפה וזו עשויה להתפשט במהירות ולסכן חיי אדם, רכוש וכל מה שבדרך. חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ הנה חברה המספקת ציוד כיבוי אש, מערכות לגילוי אש, ספרינקלרים וציוד נוסף בעל תו תקן מחמיר ביותר על ידי מכון התקנים הישראלי. החברה פועלת מזה שנים בתחום ושמחה לבטח מבנים, בתי מגורים ומוסדות שונים על ידי ציוד מתקדם וצוות מקצועי בעל כל התעודות וההכשרות הנדרשות.


כיצד ציוד כיבוי אש יכול לעזור לנו ?

כבני אדם זה טבעי שנחשוש מתקלות וצרות כלשהן שאנו עשויים להיתקל בהם מפעם לפעם בחיים. לצערנו הרב, כל אחד חווה לפעמים תקלות כלשהן, בין אם מדובר בלהיתקע עם הרכב באמצע שומקום, שיקים שחוזרים בבית או מקרי חירום חמורים יותר שלא נדע כמו שריפה למשל. כמו כן, שריפה יכולה לתפוס אותנו בכל זמן נתון, בין אם שכחנו משהו על הגז בבית, בין אם כתוצאה מהדלקת אש ליד מקור של גז, בין אם בעקבות שמש יוקדת המתחילה שריפה בחוץ שהולכת ומתפשטת עד כדי פינוי בתים. אפילו קצר חשמלי יכול לגרום לשריפה. במקרים כאלה ואחרים טוב שיש ציוד כיבוי אש בסביבה.

בכל מקרה חירום של שריפה ותקלות אחרות ציוד כיבוי אש יכול להציל חיים ולא רק את החיים שלכם. היום בכל מבנה, בית ספר, קניון, חנות ואפילו בבתי מגורים פרטיים ובנייני מגורים יש דגש חזק על בטיחות והצטיידות למקרי חירום שונים, לרבות מקרים של שריפה. אכן, מכבי האש יעשו הכול כדי להגיע במהירות מהרגע שידווח להם על שריפה. עם זאת, ישנו צורך לתת מענה ראשוני במקום כדי למנוע מהשריפה להתפשט ולהקשות על כיבויה בזמן. כמובן שאינכם צריכים להיות גיבורים אם זה עלול לסכן את חייכם או חייהם של אחרים במקום וכדאי להתפנות מהמקום ולפנות אחרים במקום, אולם אם מדובר בשריפה קטנה שאתם יכולים בע"ה ציוד כיבוי אש להשתלט עליה במהירות ולמנוע אסון – הרי שעשיתם דבר גדול ועל כן החשיבות של ציוד זה בכל מקום.


להתקין ציוד איכותי ומתקדם

מעוניינים להתקין ציוד מקצועי ומתקדם של כיבוי אש? בין אם מדובר בביתכם או במקום עבודתכם, מומלץ לפנות אל חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ לצרוך עבודת התקנה מרשימה, איכותית ובהתאם לתקנים המחמירים ביותר.

אחת הדרישות החשובות ביותר שקיימות בכל בית עסק מחייבת את המנהלים ליצור סביבת עבודה בטוחה בכל רמה, גם כאשר מדובר על בטיחות באש והתמודדות עם שריפות והתלקחויות שונות. בתהליך הקמה של עסק חדש ישנן לא מעט משימות שמוטלות על כתפיו של בעל העסק על מנת שהוא יוכל לפתוח את החנות או המשרד שלו בצורה בטוחה ועל פי החוק, כאשר מבחינת תחום בטיחות באש הדרישה מבעלי העסקים להחזיק ציוד כיבוי אש מקצועי ואמין ברחביה משרד אשר יכול למנוע שריפות הרבה לפני שמגיעים כוחות כיבוי אש לזירה ומסייעים בכיבוי השריפה. כך נוצרת סביבת עבודה בטוחה לעובדים וללקוחות שלכם, שמאפשרת לכם לפעול ביומיום בראש שקט.

מהו ציוד כיבוי האש הנחוץ לכל עסק ?

כאשר אתם רוצים לבחור ציוד כיבוי אש לעסק שלכם, אתם רוצים להתייחס לחמש קטגוריות שונות של ציוד:

  1. צינורות מים – מדובר בשיטת כיבוי מיושנת יחסית, יחד עם זאת יעילה מאוד. אתם יכולים להתקין צינורות מים במקומות אסטרטגיים לאורך או לרוחב החלל כך שאם יש שריפה העובדים יכולים להתחיל בתהליך הכיבוי עוד לפני שהכבאים מגיעים.
  2. מטפים – כאשר ישנן התלקחויות מקומיות, כמו למשל במטבחים הומי אדם ועבודה, שימוש במשאפים מאפשר לכם להחזיר את המטבח לשגרה מלאה תוך דקות ספרות ולקבל מקום בטוח מאוד לעבודה גם בתנאי חום ואש קיצוניים.
  3. מתזים – כל בעל עסק היום מחויב להתקין בשטח שלו מערכת מתזים (ספרינקלרים) מקצועית אשר תספק כיסוי מלא ובמקרה הצורך תצניח כמויות גדולות של מים לכיבוי שריפה שמתרחשת בחלל למשרד או החנות.
  4. מערכות גילוי – עוד לפני שאתם מתחילים פעולות הכיבוי אתם חייבים לדעת שיש לכם את היכולות לגלות או לשריפה שמתרחשת בחלל המשרד או העסק שלכם. מסיבה זו חשוב להתקין מערכות רגישות לעשן שיכולות לזהות את התפתחות השריפה בשלבים הראשונים שלה, ולספק לכם התראה מוקדמת שיכולה להציל חיים.
  5. מערכות אזעקה – לאחר שערכות הגילוי עושות את עבודתן, רצוי להתקין מערכת אזעקה אשר תתריע בפני העובדים על השריפה ותסייע להם לברוח במהירות מהחלל הפנימי המסוכן.

יוצרים סביבת עבודה בטוחה

כשאתם מקימים עסק חדש הדבר הכי חשוב שאתם יכולים לעשות הוא ליצור סביבת עבודה בטוחה לכל מי שנכנס בשערי החנות או המפעל שלכם. כך שהתייחסות לכל תחום בטיחות באש התייחסות חיונית מאוד ולא רק בגלל דרישות החוק. חברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהתקנה של המערכות החיוניות הללו אשר ישמרו על בטיחותכם.

ציוד כיבוי למניעת התפשטות שריפה

ציוד כיבוי הוא אלמנט הכרחי כאשר פורצת שריפה במבנה כלשהו. אין זמן לבזבז וצריך לעשות כל מאמץ לכבות אותה או למנוע ממנה להתפשט ולשם כך דרושים אביזרים אשר כל ייעודם הוא שליטה על האש. בכל מקום המאכלס בני אדם חובה שיימצא הציוד המתאים לצורך כיבוי אש במקומות אסטרטגיים – בנייני מגורים, מקומות עבודה, בתי ספר ועוד. מערכות של גילוי או כיבוי אש מבית י.מ.מ גילוי וכיבוי אש כוללות אביזרים שונים שלכל אחד מהם יש תפקיד מהותי במקרה של שריפה אמיתית ולכן חשוב לא רק שיימצאו אביזרים אלה, אלא גם לוודא שהם תקינים ותמיד מוכנים לשימוש ולפעולה.

איך יודעים היכן יש ציוד כיבוי כנגד שריפות ?

כאשר מגיעים למקום עבודה חדש או שעוברים דירה לבניין חדש, מומלץ מאד לשאול את מי שכבר מכיר את המקום היכן נמצא הציוד הדרוש לכיבוי אש. כאשר פורצת שריפה כל דקה עשויה להיות חשובה ומהותית בהצלת חיים או רכוש ולכן לא כדאי לבזבז זמן במציאת הציוד לכיבוי האש אלא לדעת זאת מבעוד מועד. בבנייני מגורים בדרך יימצאו אביזרים אלה בארונות הממוקמים בכל קומה וקומה. במקומות עבודה או אזורים מסחריים ישנם בדרך כלל אחראים על בטיחות וביטחון והן יידעו כל מה שצריך אודות הציוד לכיבוי אש.

במידה ומגיעים למקום שלא מכירים כדאי מאד לשאול את הנוכחים המכירים כל מה שצריך לדעת בנוגע להתנהגות בעת שריפה או חשד להתפרצות אש במבנה. לא צריך להתבייש ולשאול את ממונה הבטיחות האם בדק בתקופה האחרונה שהציוד תקין ומוכן לפעולה וכאשר מתמקמים במשרד או עמדת העבודה החדשים כדאי לברר היכן יציאת המילוט הקרובה ביותר או זו שבה משתמשים בעת הודעה על שריפה בבניין.

היכן ניתן לרכוש את הציוד ?

ציוד כיבוי אש יכול להציל את חייכם, וברגעים אלו של כיבוי השריפה תבינו שכל שקל ששילמתם עבורו היה שווה. אלו סוגי ציוד כיבוי אש אפשר לבחור? מה ההבדלים בין הציוד השונה? האם ציוד כיבוי אש דורש תחזוקה? איפה אפשר לקנות את הציוד הזה? התשובה היא אצל חברות גילוי אש שמתעסקות בתחום. חברות אלו יכולות לספק לכם מערכות גילוי וכיבוי אש מתקדמות, מטפי כיבוי וגם התקנת ארונות כיבוי אש, והן גם יסבירו לכם איזה ציוד יתאים לכם ומה מידת התחזוקה שלו.

אנו בחברת י.מ.מ גילוי וכיבוי אש כאן כדי לעזור לכם להיות מוגנים יותר. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

שאלות תשובות

איזה ציוד נועד לכיבוי אש ?

קיימים מגוון של אביזרים ומוצרים שמטרתם למנוע שריפות וביניהם: מערכות מתזים, מטפי גז וקצף, גלאי עשן, ברזי כיבוי אש, מזנקים ועוד.

היכן כדאי למקם את הציוד ?

הרכבה והתקנה של כל אביזר תלויות במהות ובאופן השימוש בו. לדוגמא, גלאי עשן יותקן על התקרה לאור העובדה שעשן אש עולה כלפי מעלה, בעוד שמטפי כיבוי בדרך כלל ממוקמים לצד דלת היציאה במקום אליו הגישה היא נוחה וזמינה.

למה לבחור בחברת י.מ.מ גילוי וכיבוי אש ?

י.מ.מ גילוי וכיבוי אש מספקת שירותיה בתחום מערכות גילוי וכיבוי אש הן לעסקים והן לבתים פרטיים, והינה חברה מובילה בתחומה בעלת ניסיון רב. התקשרו לייעוץ ומידע מקצועי נוסף בנוגע לרכישת ציוד מקצועי לכיבוי אש ולהתקנת מערכות מתקדמות לבטיחות.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לייעוץ חינם חייגו – 077-4201204

י.מ.מ גילוי אש בע"מ – חושבים אחרת

 כל הזכויות שמורות לחברת י.מ.מ גילוי אש בע"מ
ציוד כיבוי אש

השאירו פרטים:

מתזים

מוצרי כיבוי לבית ולגינה

מתזים ממלאים תפקיד מכריע בבטיחות האש עבור עסקים, ומספקים תגובה מיידית לכיבוי שריפות ולהגנה על נפש ועל רכוש. מערכות כאלה מורכבת מצינורות וראשים, שנועדו לזהות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר